Det er ikke nemt at gøre alle kollegaer og medarbejdere tilfredse med frokostordningen, og særligt ikke over tid. Mange føler at kvaliteten altid daler over tid, mens andre blot har bruge for mere variation. Hvis du er ansvarlig for frokostordningen på arbejdspladsen kan du have gavn af at læse denne artikel der giver konkrete råd til hvordan man sikrer at frokostordningen forbliver en succes på arbejdspladsen.
Nogle af de største årsager til, at virksomheder udskifter deres leverandør af frokostordninger, kan omfatte:
- Kvalitet af maden: Hvis medarbejderne er utilfredse med kvaliteten af maden, eller hvis leverandøren ikke leverer den forventede kvalitet, kan det føre til udskiftning af leverandøren.
- Pris: Hvis leverandøren ikke er konkurrencedygtig med priserne i forhold til andre leverandører, eller hvis priserne stiger for meget over tid, kan det føre til udskiftning af leverandøren.
- Levering og logistik: Hvis leverandøren ikke kan levere maden til tiden eller har problemer med logistikken i forhold til at håndtere bestillinger og eventuelle ændringer, kan det føre til udskiftning af leverandøren.
- Kundeservice: Hvis leverandøren ikke leverer en god kundeservice eller er vanskelig at kommunikere med, kan det føre til udskiftning af leverandøren.
- Manglende overholdelse af krav og standarder: Hvis leverandøren ikke overholder krav og standarder vedrørende sundhed og sikkerhed, eller hvis leverandøren ikke kan imødekomme særlige kostbehov, kan det føre til udskiftning af leverandøren.
- Mangel på variation og kreativitet: Hvis menuen ikke varieres eller der mangler kreativitet i maden, kan det føre til udskiftning af leverandøren.
Disse er nogle af de hyppigste årsager til, at virksomheder udskifter deres leverandør af frokostordninger, men der kan også være andre faktorer, der spiller ind.
Vi håber at I er tilfredse med jeres frokostordning og din frokost men hvis ikke så tag endelig fat i os hvis du vil have en ny frokostordning her!